Detoxifiati rinichii

 Detoxifiati rinichii
Rinichii sunt organe vitale pentru starea de sănătate generală a persoanei. Hidratarea redusă, alimentația necorespunzătoare pot duce la afectarea acestora în timp, astfel încât detoxifierea rinichilor poate fi o metodă de a-i menține la nivel optim. Rinichii au rolul de filtru al organismului, îndepărtând reziduurile, toxinele și apa în exces, curățându-se singuri în acest proces. Au nevoie doar de suficiente lichide pentru a face acest lucru. Programele de detoxifiere implică, de obicei, o anumită dietă pe parcursul a câteva zile, și, deși există puține studii care să confirme științific eficiența lor, totuși anumite plante folosite în aceste programe pot susține sănătatea rinichilor.


Cum contribuiţi la detoxifierea rinichilor

1. Beţi mai multă apă, recomandabil 2 litri/zi. 2. Reduceţi consumul de sare, precum și de alimente procesate (mezeluri), îndulcitori artificiali, carnea de porc/vacă, alcool și cafeină. 3. Creșteţi consumul de fructe și legume. 4. Introduceţi oțetul de mere în alimentația ta (de exemplu, adaugă 2 linguri în salată). Acidul citric contribuie la dizolvarea pietrelor la rinichi. 5. Beți limonadă! Limonada, băută zilnic, reduce rata de formare a pietrelor la rinichi și dizolvă elementele constitutive ale acestora. Persoanele care au deja pietre la rinichi pot combina lămâia cu uleiul de măsline, pentru a ameliora senzațiile neplăcute sau dureroase ale eliminării. 6. Consumați fructe precum pepenele roșu, pentru hidratare și curățare a rinichilor, sau rodiile, bogate în potasiu, pentru a reduce aciditatea urinei și a preveni formarea pietrelor. 7. Folosiți busuiocul în preparate. Acesta are efect diuretic, contribuie la eliminarea pietrelor la rinichi și scade nivelul de acid uric din sânge.


Sprijină sănătatea rinichilor cu dieta de 2 zile

Ziua 1

Mic dejun: 240 gr (pentru fiecare) - lămâie, ghimbir și suc de sfeclă, plus 1 sfert de ceașcă de merișoare uscate.
Prânz: Smoothie din lapte de migdale, 1/2 cană de tofu, 1/2 cană de spanac, 1/4 cană de fructe de pădure, 1/2 de măr și 2 linguri de semințe de dovleac.
Cină: Salată verde, 120 gr carne de pui sau pește, 1/2 cană de boabe de struguri și 1/4 cană de alune.


Ziua 2

Mic dejun: Smoothie din 1 cană de lapte de soia, 1 banană înghețată, 1/2 de cană de spanac, 1/2 cană afine, 1 linguriță de spirulină
Prânz: 1 cană de mei fierbinte, cu 1 cană de fructe proaspete și 2 linguri de semințe de dovleac
Cină: o salată mare din diferite tipuri de salate verzi, 120 gr de carne de pui sau pește, 1/2 cană de orz gătit și un strop de suc de lămâie cu suc de cireșe și portocale neîndulcit.