Alphega România vă pune la dispoziție serviciul de rezervare a produselor și medicamentelor în farmacie cu ridicare a doua zi sau în zilele următoare. În perioada stării de urgență, vă facilităm accesul la produsele de care aveți nevoie, limitându-vă expunerea și ajutându-vă să găsiți mai ușor ce vă este necesar pentru a avea grijă de sănătatea dumneavoastră și a celor dragi.

Ne veți găsi mereu aproape de casă, de locul de muncă, în farmaciile semnalizate Alphega, unde așteaptă aceiași farmaciști independenți pe care îi cunoașteți, aceiași farmaciști de familie care vă zâmbesc și sunt dornici să vă ofere un plus de siguranță în această perioadă deosebită.

cta banner

Cum funcționează sistemul de rezervare a produselor/medicamentelor

Procesul de realizare a listei de medicamente sau produse din farmacie, pe care doriți să le ridicați durează aproximativ 7 minute.

Formularul de rezervare nu impune o limită de produse, astfel puteți compune o listă cuprinzătoare dacă doriți să îi sprijiniți pe cei apropiați, vecinii sau persoanele în vârstă care nu se pot deplasa sau pentru care deplasarea presupune un risc major.

Dacă realizați lista doar pentru dumneavoastră, avem rugămintea să rezervați un număr rezonabil de produse, astfel încât să oferim accesul la tratament tuturor celor care au nevoie.

taboneimg

Urmați pașii de mai jos pentru redactarea listei.

  • 1. Accesați secțiunea dedicată pe www.alphega-farmacie.ro .
  • 2. Alegeți Farmacia Alphega de unde doriți să ridicați produsele.
  • 3. Completați datele de identificare pentru a putea fi contactat după trimiteterea listei de produse.
  • 4. Introduceți codul de verificare a numărului de telefon pe care îl primiți prin SMS.
  • 5. Selectați din lista disponibilă produsele de care aveți nevoie.
  • 6. Dacă nu regăsiți în listă produsele de care aveți nevoie, puteți completa denumirea acestora în câmpul “Mentiuni” din formular.
  • 7. Pentru produsele care se eliberează pe bază de prescripție medicală, vă rugăm să atasați rezervării și prescripția electronică sau poza acesteia apăsând butonul “Încarcă rețeta”.
  • 8. Puteți încărca și imagini ale produselor/medicamentelor pe care le aveți acasă, în secțiunea “Încarcă imagine produs”
  • 9. După ce ați finalizat lista de produse apăsați butonul “Trimite lista în farmacie”
  • 10. Din acest moment, în cel mai scurt timp posibil, veți fi contactat de Farmacia unde ați trimis lista de produse, pentru a vă comunica când va fi gata sau pentru a cere lămuriri cu privire la unele produse din lista (dacă este cazul).
taboneimg

1. Produsele nu pot fi adăugate la o comanda cu livrare. Produsul se eliberează pacienților doar în farmacie, în condițiile legii (pentru medicamentele care se eliberează pe bază de prescripție medicală (RX), doar în baza rețetei medicale în original). Transmiterea către farmacie a produsului selecționat de către utilizator reprezintă doar o solicitare de informare cu privire la disponibilitatea acestuia în vederea eliberării de către farmacie.

2. Medicamentele care se eliberează pe bază de prescripție medicală (“RX”), precum și medicamentele care se eliberează fără prescripție medicala (“OTC”) se vor achiziționa în condițiile prevăzute de legislația aplicabilă, prin ridicarea acestora din farmacie de către fiecare pacient. Cu privire la aceste produse cu regim special (OTC/RX), transmiterea către farmacie a produselor selecționate de către utilizator reprezintă doar o solicitare de informare cu privire la disponibilitatea acestora in vederea eliberării de către farmacie, în condițiile legii.

Cum ridic produsele din farmacie?

În momentul în care produsele sunt gata pentru a fi ridicate, veți fi contactat de către Farmacia Alphega unde ați rezervat produsele, pentru a vă prezenta să le preluați.

Pentru persoanele peste 65 de ani, intervalul de ridicare va fi cel stipulat în ordonanța militară, respectiv 11-13.

NOTA: Dacă în listă aveți și produse care se eliberează pe bază de prescripție medicală, trebuie să aveți la dumneavoastră prescripția medicală în original sau în format electronic.

taboneimg

Ce trebuie să aveți în vedere înainte să veniți la farmacie?

Pentru a putea păstra continuitatea serviciului public de eliberare a medicamentelor și a produselor farmaceutice, trebuie să protejăm farmaciștii. În acest scop, înainte de a porni către farmacie, vă rugăm să respectați următoarele recomandări:

taboneimg
  • 1. Nu așteptați până în ultima săptămână de tratament pentru a rezerva produsele. În această perioadă aprovizionarea farmaciilor este mai lungă cu 2-3 zile decât în mod curent și avem nevoie de mai mult timp pentru procurarea medicamentelor.
  • 2. Dacă prezentați simptome de infecție respiratorie (febră, tuse, durere în gât, nas infundat), vă rugăm să trimiteți pe altcineva să ridice produsele.
  • 3. În interiorul farmaciei este permis accesul a maxim 3 persoane sau mai puțin dacă spațiul nu permite. Vă rugăm să respectați acest lucru.
  • 4. Mentineți distanța de siguranță de 1.5m față de cei din jur atât în interior, cât și în exteriorul farmaciei.
  • 5. Purtați masca de protecție.
  • 6. Păstrați distanța minimă indicată față de personalul din farmacie.
  • 7. Oferiți cu promtitudine farmacistului detaliile solicitate.
  • 8. Ascultați cu deschidere indicațiile farmacistului
  • 9. Chiar dacă ați rezervat produsele, când ajungeți la farmacie, vă rugăm sa oferiți prioritate femeilor gravide, persoanelor cu handicap sau persoanelor în vârstă.
  • 10. O mână de ajutor oferită vecinilor pentru ridicarea produselor din farmacie ajută foarte mult la evitarea aglomerației.

De ce am ales să facem asta?

Dorim ca în perioada stării de urgență să facilităm accesul la produse farmaceutice în condiții cât mai bune de siguranță.

Să simplificăm procesul de achiziție în farmacie.

Să răspundem cât mai prompt cerințelor pacienților.

Să încurajăm respectarea măsurilor de siguranță impuse de autorități.

Să oferim suport pacienților pentru îngrijirea optimă a stării de sănătate.

taboneimg

Intrebări frecvente:

  • 1. Pot trimite formularul de rezervare a produselor în mai multe farmacii Alphega?
    Formularul de rezervare poate fi trimis în maxim 2 farmacii Alphega. Ne dorim să oferim un serviciu operativ pentru cât mai multe persoane și, din acest motiv, am limitat trimiterea formularului.
  • 2. Ce documente trebuie să am la mine pentru a ridica produsele rezervate?
    Pentru produsele care se eliberează pe bază de prescripție medicală trebuie să aveți la dumneavoastră rețeta în original sau în format digital. Dacă nu aveți produse care se eliberează pe bază de prescripție medicală, este suficient să îi comunicați farmacistului numele dumneavoastră pentru a putea identifica comanda.
  • 3. Pot face această rezervare recurentă dacă sunt bolnav cronic?
    Nu, în acest moment nu aveți această posibilitate.
  • 4. Pot sa salvez lista pentru viitor?
    Nu, din pacăte în acest moment website-ul Alphega nu oferă această posibilitate. Pentru fiecare rezervare trebuie să redactați o nouă listă de produse.
  • 5. Cum aflu dacă lista mea a ajuns la farmacie?
    În momentul în care expediați lista către farmacie, primiți un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail, dacă lista a ajuns la destinație.
  • 6. Datele de contact sunt obligatorii?
    Completarea câmpurilor cu datele de contact este importantă. Datele de contact ajută farmacia să ia legătura cu dumneavoastră în momentul în care există întrebări cu privire la produsele din listă sau pentru a vă anunța cand puteți ridica produsele rezervate.
  • 7. O să utilizați datele de contact pentru a-mi trimite mesaje promoționale?
    Datele de contact utilizate în acest serviciu nu sunt colectate în vederea activitaților de marketing ulterioare.
  • 8. Este sigur să îmi trimit rețeta prin acest serviciu de rezervare?
    În momentul expedierii formularului de rezervare către farmacie, datele sunt criptate și mesajele care ajung în farmacie nu pot fi asociate unei persoane anume.
  • 9. Acest serviciu este destinat doar medicamentelor?
    Nu, prin acest serviciu puteți rezerva, pe lângă medicamente, și produse cosmetice, dermatocosmetice, dispozitive medicale sau suplimente alimentare.
  • 10. În cât timp voi fi contactat de către farmacie pentru confirmarea rezervării sau ridicarea produselor?
    Nu putem garanta un timp minim de răspuns din cauza situațiilor dificile de aprovizionare și a condițiilor speciale în care funcționează astăzi farmaciile noastre partenere, însă, în maxim 12 ore de la plasarea comenzii, veți fi contactat de către farmacie. În această perioadă fiecare dintre noi se confruntă cu situații excepționale, la fel se întâmplă și în farmacie. Din acest motiv, vă rugăm să fiți înțelegători cu privire la timpul de răspuns.
card alphega

Vino și tu în Clubul Alphega!

Membrii Clubului Alphega beneficiază de oferte personalizate pentru un stil de viață sănătos și echilibrat precum acces la evenimente exclusive Alphega, campanii de prevenție, informații cu privire la oferte și reduceri la o gamă largă de produse, acces la concursuri și premii precum și multe alte surprize.