Social distancing
Reduceți riscul expunerii
stând la coadă în farmacie.
Farmacii Alphega Rezervare online
Evitați neplăcerea mersului din farmacie
în farmacie pentru a căuta medicamentele de
care aveți nevoie.
Procesul de realizare a listei de medicamente sau produse din farmacie pe care doriți să le ridicați
durează aproximativ 7 minute.
Completați câmpurile de mai jos și expediați lista în farmacia selectată de dumneavoastră.

1. Produsele nu pot fi adăugate la o comanda cu livrare. Produsul se eliberează pacienților doar in farmacie, in condițiile legii (pentru medicamentele care se eliberează pe baza de prescripție medicala (RX), doar in baza rețetei medicale in original). Transmiterea către farmacie a produsului selecționat de către utilizator reprezintă doar o solicitare de informare cu privire la disponibilitatea acestuia in vederea eliberării de către farmacie.

2. Medicamentele care se eliberează pe baza de prescripție medicala (“RX”), precum si medicamentele care se eliberează fără prescripție medicala (“OTC”) se vor achiziționa in condițiile prevăzute de legislația aplicabila, prin ridicarea acestora din farmacie de către fiecare pacient. Cu privire la aceste produse cu regim special (OTC/RX), transmiterea către farmacie a produselor selecționate de către utilizator reprezintă doar o solicitare de informare cu privire la disponibilitatea acestora in vederea eliberării de către farmacie, in conditiile legii.



Formular de rezervare





Lista de medicamente



Aveti reteta? Urcati aici reteta
Aveti poze cu produsele? Urcati aici pozele cu produsele


Recomandari privind ridicarea produselor din farmacie.


  • 1. Nu așteptați până în ultima săptămână de tratament pentru a rezerva produsele. În această perioadă aprovizionarea farmaciilor este mai lungă cu 2-3 zile decât în mod curent și avem nevoie de mai mult timp pentru procurarea medicamentelor.
  • 2. Dacă prezentați simptome de infecție respiratorie (febră, tuse, durere în gât, nas înfundat) vă rugăm să trimiteți pe altcineva să ridice produsele.
  • 3. În interiorul farmaciei este permis accesul a maxim 3 persoane sau mai puțin dacă spațiul nu permite. Vă rugăm să respectați acest lucru.
  • 4. Mențineți distanța de siguranță de 1.5m față de cei din jur atât în interior cât și în exteriorul farmaciei.
  • 5. Purtați masca de protecție.
  • 6. Păstrați distanța minimă indicată față de personalul din farmacie.
  • 7. Oferiți cu promtitudine farmacistului detaliile solicitate.
  • 8. Ascultați cu deschidere indicațiile farmacistului
  • 9. Chiar dacă ați rezervat produsele, când ajungeți la farmacie, vă rugăm să oferiți prioritate femeilor gravide, persoanelor cu handicap sau persoanelor în vârstă.
  • 10. O mână de ajutor oferită vecinilor pentru ridicarea produselor din farmacie ajută foarte mult la evitarea aglomerărilor din farmacie.
Club Alphega

Date de contact:

Pentru informatii legate de datele cu caracter personal va rugam sa contactati Responsabilul cu Protectia Datelor (DPO) la sediul Alliance Healthcare Romania SRL din Bucuresti, Sector 6, str. Amilcar C. Sandulescu nr. 7, prin telefon la numarul +40 21 407 77 11 sau prin e-mail la adresa datapotection@alliance-healthcare.ro.

Alliance Healthcare Romania S.R.L., cu sediul in Str. Amilcar C. Sandulescu 7, 060859, sector 6, Bucuresti ("Alliance Healthcare Romania" sau "Noi") vă prezintă în această nota de informare modul în care prelucrăm și protejăm datele cu caracter personal.

Scopurile și baza legală a prelucrărilor

Datele dvs. personale sunt prelucrate in scopul trimiterii unei comenz, rezervarii produselor in farmacii si ridicarii ulterioare a acestor produse.

Prelucrarea acestor date se face cu consimtamantul dumneavoastra explicit, pe care il exprimati la momentul plasarii comenzii.

Tipuri de date cu caracter personal pe care le prelucrăm

Alliance Healthcare Romania colecteaza numai datele personale necesare în scopurile menționate mai sus. Astfel, solicitam persoanelor care plaseaza comenzi sa furnizeze doar acele date care sunt cerute in mod explicit prin formularul de plasare a comenzii.

Categoriile de date personale supuse prelucrărilor in cadrul comenzilor transmise online catre farmacii din comunitatea Alphega sunt următoarele:

Date de identificare si contact, precum:

  • Nume, prenume si orice alte date de indenficare continute in reteta;
  • Numarul de telefon;
  • Adresa de email.

Date medicale, precum:

  • Cele continute in reteta, anume, cod afectiune si substantele/ produsele recomandate, inclusiv informatii despre alte produse care aflate in comanda dar fara a fi listate in reteta, pot sugera afectiuni.

Datele personale nu sunt supuse unui proces decizional individual automatizat.

Sursa datelor cu caracter personal

Datele personale care se prelucreaza sunt cele pe care ni le transmiteti prin comanda online sau pe care le comunicati farmaciei direct, prin telefon sau la momentul ridicarii comenzii din farmacie.

Categorii de destinatari ai datelor cu caracter personal

Alliance Healthcare Romania face disponibile datele personale privind comanda doar acelor entitati care au nevoie sa le cunoasca pentru a duce la indeplinire comanda, anumefarmaciei pe care pacientul o alege pentru a ii procesa comanda. Datele sunt transmise farmaciei prin email.

Perioada de stocare a datelor personale

Date personale pe care ni le-ati transmis vor fi pastrate pana la indeplinirea comenzii sau pentru maxim 7 zile in cazul in care nu este confirmata de comanda. Dupa aceste termene, datele personale sunt sterse sau anonimizate conform cerintelor legale.

Drepturile dumneavoastră și modul de exercitare al acestora

Conform prevederilor legale aplicabile, beneficiaţi de dreptul de a va retrage consimțământul, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, și dreptul la opoziţie.

Pentru exercitarea drepturilor dvs. vă rugăm să contactați direct responsabilul cu protecția datelor din Alliance Healthcare Romania la sediul din Str. Amilcar C. Sandulescu 7, 060859, sector 6, Bucuresti, prin telefon la +(40) 021 407.77.11 sau prin e-mail: .

Prelucrările de date speciale sau întemeiate pe consimțământ

Atunci când prelucrarea se bazează pe consimțământ, inclusiv consimțământ explicit, necesar prelucrării datelor personale speciale, cum ar fi cele medicale, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta însă legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Astfel, puteți modifica sau elimina consimțământul în orice moment, și vom înceta a mai prelucra datele dvs., în termenul legal, cu excepția cazului în care există un alt temei de prelucrare, cum ar fi o dispoziție legalăcare ne obligă să continuăm prelucrarea.

scroll down ↓