Putem slabi fara sport

Putem slabi fara sport

Putem slabi fara sport, insa nu fara efort. Cei care practica sport, ard mai multa energie si reusesc sa scape de kilogramele in plus.

Pentru a putea slabi fara sport, disciplina este esentiala. Nu trebuie sa urmati o dieta stricta, insa trebuie sa va schimbati obiceiurile elementare pe termen lung. De asemenea, nu trebuie sub nici o forma sa va infometati. Iata cateva sfaturi care va vor fi de folosi:

Legume si fructe 

Daca doriti sa slabiti, fara insa a face sport, alimentatia sanatoasa este vitala. Consumati zilnic cinci portii de legume si fructe. Asigurati-va ca aveti tot timpul la indemana un bol cu fructe, castraveti, morcovi etc., din care puteti manca oricat, fara mustrari de constiinta. De asemenea, optati mai des pentru legume decat fructe, deoarece au un continut mai mic de zahar respectiv de calorii.

Cresteti consumul de proteine

Pentru a putea slabi fara a face sport, trebuie sa cresteti consumul zilnic de proteina la aproximativ 1,5 grame /kg din greutatea corporala. Dietele bogate in proteine contin putine grasimi si putine calorii. Proteinele vor mentine senzatia de saturatie vreme indelungata. Asadar, optati pentru produse precum carnea slaba de pasare, peste proaspat, sana si iaurt. 

Hidratati-va

Pe langa alimentatia sanatoasa, hidratarea suficienta este foarte importanta. Daca doriti sa slabiti fara sport, trebuie sa consumati zilnic minim 3 litri de lichide, preferabil apa sau ceaiuri de plante. Apa va va ajuta sa reduceti senzatia de foame, iar kilogramele vor fi mai usor de elimina. Beti un pahar de apa inaintea fiecarei mese pentru a permite senzatiei de satietate sa se instaleze mai repede.

Evitarea stresului

Daca doriti sa scapati de kilogramele in plus fara sport, trebuie sa evitati stresul. Tindem sa consumam mai multa hrana in situatiile stresante, de cele mai multe ori in mod inconstient. Daca treceti printr-o perioada stresanta, nu uitati de exercitiile de relaxare, de o scurta plimbare la aer pentru a va ajuta sa va repuneti gandurile in ordine!

Mai multa miscare in timpul zilei

Nu ne referim la sport, ci la miscarea pe care o puteti face in timpul zilei: urcati treptele pe jos in loc sa luati liftul, parcurgeti distantele mici pe jos, daca folositi mijloacele de transport in comun, coborati cu o statie mai devreme si parcurgeti distanta pe jos etc.

Stimularea metabolismului

Anumite substante pot ”topi” kilogramelor in plus, prin stimularea metabolismului. Una din acestea este capsaicina care se regaseste in piper si in ardeiul iute.

De asemenea, uleiurile eterice care se regasesc in scortisoara, ghimber si juniperus au acelasi efect.

Curatenia

Puteti arde cateva calorii si fara sport. Fie ca spalati geamurile, dati cu aspiratorul sau calcati haine, veti stimula arderea caloriilor. Intr-o jumatate de ora de spalat geamuri puteti arde 80 de calorii, intr-o jumatate de ora de calcat haine veti arde 100 de calorii si alte 110 calorii intr-o jumatate de ora de aspirat. Foarte eficiente sunt si muncile in gradina, fie ca dati cu grebla sau plantati, puteti arde 150 de calorii dupa o jumatate de ora de astfel de activitati.

Rasul slabeste

Nu doar activitatile domestice va pot ajuta sa slabiti, ci si rasul. Zece minute de ras intens pot arde 40 de calorii, care corespund unei bucati de ciocolata. Pe langa ras si saruturile va pot ajuta sa slabiti. Puteti arde 20 de calorii/ minut cu ajutorul unui sarut intens.

Evitati viciile

Pentru a reusi sa slabiti fara sport, va trebuie sa eliminati treptat si anumite vicii, cum ar fi consumul de alcool si de dulciuri. Nu este cazul sa le eliminati radical, de pe o zi pe alta, ci treptat, pentru a permite organismului sa se adapteze, iar cand simtiti nevoia de a consuma ceva dulce, incercati sa va potoliti pofta cu o singura bucata si nu cu intreaga tableta de ciocolata.

Slabiti in somn

Slabitul in somn nu este atat de usor precum pare. Puteti stimula pierderea kilogramelor in plus, consumand anumite alimente la orele corecte. Astfel, este foarte important sa nu serviti cina la ore prea tarzii si sa eliminati carbohidratii de la masa de seara. Asa va veti asigura ca arderea grasimilor va functiona in mod optim in timpul noptii. 

In plus, cei care dorm suficient au mai putine probleme cu silueta. De asemenea, asigurati-va ca respectati un program de somn de minim 7-8 ore/zi.